Nuo 2014 metų, kai įsigaliojo naujos taisyklės ir Formulėje 1 buvo pereita prie hibridinių variklių „Mercedes” varikliai tapo etalonu visiems kitiems.
Tris metus didžiausi konkurentai iš „Ferrari” ir „Renault” bandė priartėti prie „Mercedes” ir taip kovoti dėl pergalių.
Tiek „Ferrari” tiek „Renault” komandos, bei jų klientės šiemet vylėsi, kad bus dar arčiau „Mercedes” ir pagaliau sidabrinių strėlių dominavimas baigsis ir dėl čempiono vardo gamintojų įskaitoje intriga išliks kiek įmanoma ilgiau.
Tačiau šias viltis bando sugniuždyti „Force India” technikos direktorius Andy Greenas, kuris sako, kad „Mercedes” vėl žengė milžinišką žingsnį į priekį.
Paklaustas ar jis tikisi, kad šiemet jie turės dar galingesnį variklį Greenas atsakė:”O taip. Mums tai ir buvo pažadėta.
Visa tai rodo ir duomenys, kuriuos įvedinėjame į savo simuliatorius.
„Mercedes High Performance Powertrains” padirbėjo tiesiog fantastiškai per šią žiemą ir taip padarė dar viena beprecedentį žingsnį. Tai yra įspūdinga.”
Nors šį sezoną ir vėl grįžta didelė aerodinamikos svarba, kas leis greičiau įveikti posūkius, o prispaudžiamoji galia padidės apie 10%, sakoma, kad variklis vistiek atliks didelį vaidmenį lenktynėse.
„Renault” komandos valdantysis direktorius Cyrilas Abiteboulas sako, kad jų naujas variklis leis trasoje ratą įveikti apie 0,3 sekundės viename rate ir tokio pačio progreso jis tikisi ir sezono metu.
Abiteboulas sakė, kad naujos taisyklės turėtų gerokai pakenkti privačioms, mažoms komandoms, tuo tarpu Greenas su tuo sutikti nepasiruošęs.
„Aš manau, tai ginkluotas konfliktas trasoje, tai jau karas. Mes turime gerų kareivių su gerais ginklais. Nors pas mus jų nėra labai daug, tačiau tie kuriuos turime yra smogiamoji jėga ir manau su jais mes galime padaryti daug žalos. Jie yra geri šauliai.”.