Nico Hulkenbergas sako, jog jam yra pasiekimas, kad jis sugebėjo išgyventi apmokamų lenktynininkų erą Formulėje 1 beveik dešimtmetį.
Vokietis savo karjerą F1 pradėjo „Williams“ komandoje 2010 metų sezone ir yra lenktyniavęs „Force India“, „Sauber“ ir „Renault“ ekipose.
Vienu metu N. Hulkenbergas buvo labai arti to, kad pasirašytų sutartį su „Ferrari“ ir jam priklauso rekordas, kaip lenktynininkui nuvažiavusiam daugiausiai lenktynių neiškovojus nei vieno podiumo.
Apmokamų lenktynininkų eroje vokietis džiaugiasi sugebėjęs išlikti ilgiau nei kiti.
„Tam tikru požiūriu, tai yra pasiekimas. Vis dar būti čia ir visa tai išgyventi, manau, kad tai šiek tiek apie mane pasako ir apie tai, koks esu lenktynininkas“, – sakė N. Hulkenbergas.
„Tuo pačiu metu visa tai skamba šiek tiek mėšlinai. Tai tampa nuobodu, turbūt suprantate, kad man norisi šio to daugiau.“
„Tačiau mes visi žinome, kad reikia išlaukti teisingo momento ir turi atsidurti teisingame bolide. Todėl šiuo metu aš esu čia. Mano karjera dar nėra baigta.“
Vokietis atskleidė, kad jis buvo labai arti to, kad po savo debiutinio sezono 2010 metais „Williams“ komandoje, būtų likęs be vietos F1.
Tačiau „Force India“ jam suteikė šansą ir pasikvietė jį tapti atsarginiu komandos lenktynininku.
„2010 metų pabaigoje buvo pavojingiausias ir sunkiausias laikas. Po pirmojo mano sezono „Williams“, kai jie nebenorėjo manęs pasilikti.“
„Nuo tada buvo komandų, kurios labiau vertindavo lenktynininko talentą nei pinigus, o man toks požiūris labai tiko.“
2014 metais vokietis buvo labai arti to, kad pasirašytų sutartį su „Ferrari“ ir turėjo pakeisti išvykstantį Felipe Massa. Tačiau italų ekipa pasirinko Kimi Raikkonenas, kuris tapo Fernando Alonso komandos draugu.
„Buvo derybos, buvo kontraktas plaukiojantis tarp abiejų pusių teisininkų, tačiau dabar tai nebėra svarbu.“
„Galų gale tai neįvyko, o vis kita yra tik istorija.“
„Dabar turiu labai gerą partnerį – „Renault“. Kartu mes turime tikslą ir viziją dėl kurios mes kovojame ir sunkiai dirbame.“