Naujasis „McLaren” rėmėjas – iš „Sauber” perbėgęs CNBC

0
savaitę

„McLaren” paskelbė apie apie naująjį savo rėmėją – CNBC, tai lyderiaujantis verslo naujienų tinklas, kuris tris sezonus bendradarbiavo su „Sauber”.

„McLaren” sako, kad ilgametė sutartis bus panaudota atskleisti susidomėjimą ekipa dėl galingos tinklo auditorijos iš verslo lyderių ir investuotojų, kadangi britai siekia pritraukti daugiau investicijų po labai sunkių trijų sezonų.

Reklama

„CNBC yra pasaulinio lygio, industrijos lyderiai ir puikiai tinka „McLaren”, – sakė Zakas Brownas. – Šis bendradarbiavimas puikiai pagerins mūsų galimybes pasiekti pasaulinio lygio verslo auditoriją ir tuo pat metu suteikiant galimybę CNBC ir „Mclaren” dalintis savo patirtimi ir vertybėmis.”

„Formulė 1 yra sportas, kuris daro pokyčius įvairiausiais lygmenimis, todėl ši globalaus verslo istorija padės ne tik CNBC ir „McLaren”, tačiau ir pačiai Formulei 1.”

CNBC prezidentas ir vykdantysis direktorius KC Sullivanas pridėjo: „Mes dalinamės aistra sportui ir labai laukiame darbo pradžios su visais „McLaren” šeimos prekės ženklais, kad sukurtume pažangiausių inovacijų istoriją.”

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia