Pascalis Wehrleinas sako, kad skurdus 2017 metų „Sauber” bolido tempas neleido jam pademonstruoti savo talento. Šveicarų bolidas buvo lėčiausias visoje rikiuotėje ir sezoną užbaigė paskutinėje, dešimtoje vietoje.
„Sauber” bolidas buvo varomas „Ferrari” varikliu, kuris buvo vienerių metų senumo specifikacijos ir per visą 2017 metų kampaniją nesulaukė jokių atnaujinimų. Ši situacija iš esmės pasikeis 2018 metais, kadangi šveicarų ekipa gaus naujos specifikacijos variklius, kurie sulauks atnaujinimų.
Tačiau jau aišku, kad Pascalis Wehrleinas „Sauber” ekipoje kitą sezoną tikrai nelenktyniaus, nes komanda pasirašė sutartį su Charles Leclercu ir pratęsė bendradarbiavimą su Marcusu Ericssonu.
„Visasda stengiausi atiduoti viską, kas įmanoma – sakė P. Wehrleinas. – Manau, kad tai yra pats svarbiausias dalykas, kurį gali pasakyti apie save. Vos tik atsirado kažkokia galimybė, mes ja pasinaudojome.”
„Visada galima tam tikrus dalykus padaryti geriau. Sukaupęs daugiau patirties tu imi ir pagalvoji: ‘Prieš vienerias ar dvejas lenktynes aš ėjau šiuo keliu nustatydamas bolidą. Dabar aš žinau, kad tai buvo dar blogiau, aš turėjau eiti kitu keliu’. Visada kažko išmoksti. Tačiau aš užtikrintai galiu pasakyti, kad atidaviau viską, ką galiu padaryti geriausiai.”
Geriausias Pascalio Wehrleino pasirodymas buvo Ispanijoje, kur vokietis užėmė aštuntą vietą ir iškovojo pirmuosius keturis taškus komandai. Azerbaidžane jis dar kartą finišą pasiekė dešimtuke ir prie savo ir komandos sąskaitos pridėjo dar vieną tašką. P. Wehrleinas sako, kad jeigu komanda būtų buvusi labiau konkurencingesnė, jis galėjo pasiekti dar geresnių rezultatų.
„Antroje pusėje atsilikimas keletą kartų buvo tiesiog per didelis. Net jeigu būtume turėję geras lenktynes antroje sezono pusėje, mes to nepastebėtume, nes atsilikimas buvo per didelis. Pavyzdžiui Suzukoje mane ratu palenkė priešpaskutinis lenktynininkas, ką tokiu atveju gali padaryti?”
„Mes iškovojome penkis taškus tada, kai tą galėjome padaryti, tai svarbu. Antroje sezono pusėje, tikriausiai turėjau geresnių lenktynių, tačiau tu negali to pastebėti. Malaizija buvo viena iš jų, buvome arti antrosios kvalifikacijos dalies, o lenktynės irgi nebuvo blogos. Brazilijoje mūsų tempas atrodė labai geras, čia mes buvome netoli patekimo į antrąją dalį, pritrūko vienos ar dviejų dešimtųjų.”
Pascalio Wehrleino ateitis Formulėje 1 išlieka neaiški, kadangi visoje 2018 metų rikiuotėje liko vienintelė vieta „Williams” komandoje ir į ją pretenduoja daugybė kandidatų.
„Sauber” ekipa su savo lenktynininkais panašiai pasielgia jau nepirmą kartą. Praėjusį sezoną Felipe Nasras šveicarų ekipai iškovojo svarbų tašką, kuris juos atvedė į devintą konstruktorių taurės vietą ir jiems buvo skirta išmoka. Tačiau brazilas komandoje nepasiliko, nes neturėjo gero finansinio užnugario.
Identiška situacija įvyko ir šiemet, Pascalis Wehrleinas vienintelis komandai rinko taškus, tačiau komanda jo taip pat nepasiliko.