[media-credit id=4 align=”aligncenter” width=”351″][/media-credit]
„Williams” komandos technikos vadovas Patas Symondsas sako, kad jei norime, kad lenktynėse būtų kuo daugiau lenkimų, reikia keisti požiūrį į bolido gamybą. Jo manymu vienas iš būdų, tai startuoti atvirkščia tvarka nuo iškovotos pozicijos šeštadienį.
Rytoj spręsis naujųjų taisyklių likimas kitiem metam, nors F1 valdyba tikinanti, kad platesnės padangos įvedamos į sportą, tam kad padidėtų mechaninis sukibimas su trasa, tačiau dauguma abejoja ar situacija nors truputį pasikeis. Labai aktyviai tą kartoja ir „Williams” technikos vadovas, nors bolidai ir atrodys estetiškai gražiau, tačiau lenkimų nepadaugės. Jo manymu, reikėtų pabandyti atvikrštinį startą, pavyzdžiui greičiausias pilotas šeštadienį startuoja iš 10 pozicijos sekmadienį.
„Tai padėtų. Mums reikia visiškai priešingo požiūrio kuriant lenktyninį automobilį.”,-kalbėjo Patas. „Dabar vos pradedamas kurti automobilis, inžinieriai koncentruojasi į tai, kaip nuvažiuoti greitą ratą, kaip startuoti ir nulėkti iki finišo pirmoje pozicijoje pirmaujant visas lenktynes. Mūsų tikslas tik toks. Tad mūsų inžinieriai nelabai ir jaudinasi dėl to, kad kažką kažkada gali tekti lenkti. Tačiau, jei viskas apsiverstų aukštyn kojom, tarkim nesvarbu kiek geras tavo bolidas, vistiek reikės startuoti iš vidurio rikiuotės, tada tu automatiškai būsi suinteresuotas sukurti tokį automobilį, kuris nebijos važiuoti iš paskos neprarasdamas prispaudžiamosios galios. Tokiu atveju reikės kurti tokį bolidą, kuris jausis puikiai važiuodamas pirmoje pozicijoje, taip pat gerai pasivijus konkurentą ir bandyti jį lenkti pirmai progai pasitaikius.”
Šalia visa kita Symondsas taip pat išsakė ir vieną nuogąstavimą:”Kadangi visi esam lenktynininkai, tai ko gero ieškotume būdų, kaip pakenkti važiuojantiems iš paskos, kad jų aerodinaminiai elementai esantys ant bolidų nustotų veikę.”
Paklaustas, ką jis mano apie lenkimų galimybes kitą met jis atrėžė:”Esu įsitikinęs, kad nepadarėm nieko, kad būtų geriau.” ir suskubo pridurti:”Manau dabar jau per vėlu(kažką pakeisti iki kito sezono – red. pastaba)”.
„Taisyklės turi būti patvirtintos ir labai tikiuosi, kad dar nėra vėlu pradėti galvoti apie esmines permainas (ateičiai – red. pastaba). Aš manau šiuo klausimu nusikaltom visi esantys Formulėje 1. Pastaruoju metu buvo labai daug impulsyvių sprendimų, ypač sportiniais klausimais. Tačiau būdamas inžinieriumi aš labai norėčiau, kad mes ieškotume būdų, kaip paversti lenktynes geromis. Tai įmanoma, bet kažkam tai kainuos, kažkam teks viską nudirbti ir kažkas turi priversti mus pabusti ir pagaliau daryti tai, ko nori Formulės 1 sirgaliai”,- užbaigė Patas Symondsas
Bet būtų farsas, nes niekas nekovotų dėl pirmų pozicijų, važiuotų kuo lėčiau, nes nebūtų suinteresuotumo plėšytis. Nevykusi idėja. Nebent duotų taškus už kvalą, tai tada stengtųsi net ir atvirkštinio starto atveu.
butent kad duot taskus, gi panasiai gp2 yra kur pirmu lenktyniu desimtukas startuoja atvirkscia tvarka ir duoda taskus uz abi lenktynes 🙂
nėra padėties be išeities, bet kaip ir kažkuris komandos vadovas sakė po kinijos gp, kad kai išsispręs čempionato likimas ir čempionai bus aiškūs tada reik bandyt visokius variantus. jei pole pozicija bus įvertinata kažkiek taškų, arba tas pats 5 ar 10, tai plėšysis visi kaip dideli dėl to. o kai per varžybas turėjo lipti lewisas ir raikis iš galo, vetelis iš vidurio na pripažinkim lenktynės įdomesnės, tad jei susimaišytų stipriausieji kurie veinas kitus lenkti bandytų ne ratą ir ne du, tai manau pagyvintų vaizdą. aš manyčiau tokią idėją galėtų išbandyti, jei jau išbandė knockout’ą 😀