Kai kurie sportininkai bei komandų vadovai skundžiasi taisyklėmis, kurios skiria starto pozicijų vietų baudas

Markas Webberis, buvęs lenktynininkas, sako, kad nesąžininga bausti pilotą už tai, kad sugedo variklis, tai komandos kaltė. Kaip alternatyva yra siūloma sistema, kai būtų baudžiama komanda, pavyzdžiui bus atimami iš jų komandos taškai.

„Dauguma žiūrovų įsijungia transliaciją lenktynių metu ir stebisi „Kodėl mano favoritas startuoja iš galo?”. Su šia sistema mes prarandame dalį žiūrovų”, – kalbėjo Webberis.

Reklama

Australui suskubo pritarti Kevinas Magnussenas lenktyniaujantis po „Haas” vėliava. „Jei sugedo variklis tai yra komandos kaltė, tad aš manau atimti taškus iš komandos konstruktorių įskaitoje būtų sąžininga.”

Paskutinis panašus atvejis buvo Austrijoje. Dėl neplanuoto greičių dėžės keitimą Lewisas Hamiltonas gavo 5 starto pozicijų baudą. Vietoje iškovotos 3 starto pozicijos, britas buvo priverstas lenktynes pradėti 8. Lenktynėse jis finišavo 4, kai pagrindinis konkurentas kovoje dėl titulo finišavo 2.

Toto Wolffas sako, kad „Nuobaudos per daug įtakoja kovą dėl čempiono vardo. Aš visada sakiau, kad nugalėti turi greičiausias trasoje, todėl aš manau už technines problemas baudos turėtų būti pamažintos. Žinoma jos negali būti sumažintos per daug, nes kitu atveju prieš kiekvieną etapą mes keisim tiek variklį tiek greičių dėžę. Bet dabar, kai sportui vadovauja toks patyręs žmogus kaip Rossas Brawnas, aš tikiu, kad pakeitimai bus teisingi”.

 

Reklama

1 komentaras

  1. Sutinku, kad baudos pilotams nėra teisinga, kaip ir neprisuktas ratas, ne laiku išleistas lenktynininkas iš boksų ir t.t. Bet atimti taškus iš konstruktorių taurės yra visiška nesąmonė. Kiek McLaren šiuo metu turėtų taškų? Tiek pat kiek Mercedes, tik su minuso ženklu. O jei taškai į minusą neitų, tai ta pati McLaren galėtų keisti visus komponentus, kada panorėję, pusę sezono pasidaryti tiesiog testų programa. Bet jeigu jau nori keisti baudų skyrimo taisykles, tai tuo pačiu galėtų ir pilotams leisti lenktyniauti, kad ratu lenkiantis priešininkas turėtų kitą lenkti, o ne apvažiuoti, savo ataugomis mosikuotis ir keiktis į radiją. Ta pati idėja, kad starto pozicija būtų atvirkštinė kvalifikacijoje užimtai, nebereiktų tos nesąmonės – DRS. Būtų ir lenkimų ir daugiau intrigos. Tie baudų taškai ne prie ko, yra geresnių būdų lentynes padaryti įdomesnėmis.

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia