„Pirelli“ paskelbė, kad ji yra pasiruošę Formulei 1 tiekti didesnes – 18 colių – padangas, taip pat į jas diegti išmaniąsias technologijas.

„Pirelli“ yra vienintelis padangų tiekėjas Formulėje 1 nuo 2011 metų, o dabartinė jų sutartis baigiasi po 2019 metų sezono.

Šiuo metu F1 naudojamos padangos, kurios montuojamos ant 13 colių ratlankių ir tai visiškai neaktualu šiuolaikiniams gatvės automobiliams. Tad apie tai, kad reikėtų didinti ratlankių skersmenį kalbama jau seniai.

Reklama

Pagrindinis argumentas dėl ko nepereinama prie 18 colių ratlankių, nes šiuo metu padangos atlieka amortizatorių funkciją, dėl didelių padangos kraštų. Perėjus prie 18 colių ratų bolidas taptų gerokai kietesniu, tad komandoms reikėtų spręsti naujas, su važiuokle susijusias, problemas.

„Mes esame pasiruošę“, – sako Marco Tronchetti Provera, „Pirelli“ vadovas. „Be abejonės tam, kad tai taptų realybe reikia tinkamai paruošti taisykles, kad komandos, galėtų prie šios naujovės prisitaikyti.“

„Žinoma tam būtini bandymams skirti bolidai. Nes 18 colių ratams reikės pakeisti bolidus. Reikės naujų amortizatorių, kitokių važiuoklės elementų, keisti jų dydžius, visam tam būtini bandymai, o tai užima laiko.“

18 colių ratlankius „Pirelli“ išbandė dar 2015 metais. Manoma, kad vienintelis trūkumas gamintojui yra tas, kad jiems lieka mažiau vietos ant padangos šono reklamai.

„Mes esame patenkinti dabar galiojančiais standartais, taip pat būsime patenkinti ir jei galios 18 colių.“

„Mes rasime būdų tinkamai reklamuoti savo vardą. Mūsų darbuotojai visada randa išeitis iš sunkių situacijų.“

Italų padangų gamintojas sako, kad jie pasiruošę ne tik didesniam ratlankiui skirtų padangų gamybai, tačiau ir į padangas montuoti išmaniąsias technologijas.

„Jei tik būtų įmanoma pagerinti lenktyniavimo kokybę, mes pasiruošę į padangas montuoti ir įvairius daviklius. Tai taip pat turi apsvarstyti komandos, ar jiems reikia papildomos informacijos, kurios jie ir taip turi kalnus apdoroti.“

„Mes jau pranešėme, kad galime išbandyti šią technologiją. Mums tereikia žinoti, kokią informaciją jie norėtų gauti, kad ji jiems būtų naudinga. Mes esame čia tam, kad padėtume tobulinti tiek technologijas tiek patį šou.“

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia