Lenktynininkai turėtų pajusti skirtumą su šių metų „Pirelli” padangomis, kadangi italai pasistengė pagerinti padangų darbą, kad lenktynininkai galėtų stipriau paspausti.
Praėjusį sezoną „Pirelli” padangos kartais dėvėjosi labai greitai, o kartais – minimaliai. Mario Isola sako, kad šiais metais įveiktų ratų skaičius sukurs skirtumą kalbant apie našumą, ir tikimasi, kad tai sukurs daugiau galimybių lenkimams.
„Pirelli” vadovas sako, kad jie nebandė rinktis ekstremalaus varianto, kadangi lenktynininkai ir taip turės galimybę paspausti stipriau.
„Lenkimai yra visai kita istorija, nes visi žinome, kad su dabartine aerodinamika tai padaryti yra labai sunku ir kokį efektą sukelia važiavimas paskui kitą bolidą”, – sakė M. Isola.
„Stabdymas yra labai vėlyvas, todėl sunkumų kelia ir ši sritis. Padidinus greitį sumažėja idealios lenktyninės linijos plotis, todėl bandome šiek tiek pagerinti situaciją dėl lenkimų aukojant padangų dėvėjimąsi.”
„Todėl bolidai galintys įveikti skirtingą ratų kiekį sukurs skirtingą našumą, tačiau mes nenorime per daug agresyviai didinti dėvėjimąsi, nes lenktynininkai bus nepatenkinti, kadangi jie norės labiau paspausti.”
„Dažnai problemų kyla, kada yra rengiamos atakos ir bandymai aplenkti kitus bolidus. Jeigu jie praras per daug našumo svarbiausiu metu, tada situacija nebus gera jiems ir mums dėl šou.”
„Mes padarėme kompromisą ir balansą, kurį labai sunku pasiekti, tačiau mes toliau dirbame ties padangomis, kurios greičiau dėvisi, tačiau neperkaista.”
„Paviršiaus perkaitimas – labiausiai lenktynininkų nekenčiamas dalykas, nes jie bando spausti, o padangos tuo pat metu praranda našumą. Šiluminė degradacija yra linijinė – kuo ilgiau naudoji padangas, tuo labiau jos dėvisi. Tai yra toks dalykas, kurį jie žino ir bando suvaldyti. Paviršiaus perkaitimas yra visai kita istorija.”
„Mes paprastai negalime padidinti šiluminės degradacijos ir sumažinti paviršiaus perkaitimą. Žinoma, kad mes bandome, tačiau tai yra neįtikėtinai sudėtinga.”