2017 metų sezone ant bolidų bus montuojamos platesnės padangos, kuriomis siekiama pagerinti mechaninį bolidų sukibimą su trasa. Po atliktų bandymų „Pirelli” sako, kad jų padangos dabar dyla kur kas lėčiau.
„Pirelli” padangas skirtas ateinančiam sezonui testavo „Ferrari”, „Red Bull” ir „Mercedes” ekipos, ir nors jos buvo šiek tiek modifikuotos, tai vistiek nebuvo ateinančio sezono automobiliai, kurie turėtų generuoti daug didesnę prispaudžiamąją galią.
Kaip sako pats padangų gamintojas, galbūt dėl to, padangos skirtos kitiems metams daug mažiau dyla, tad nors bandymai ir buvo sėkmingi vistiek lieka dar keletas neatsakytų klausimų.
Tikroji situacija paaiškės po keleto pirmųjų etapų, tada bus matoma reali situacija, kaip padangos sukimba bei dyla esant apkrovoms.