Italijos padangų gigantas nori tęsti savo rolę, kaip Formulės 1 padangų tiekėjas pasibaigus dabartiniam susitarimui, kuris baigs galioti 2019 metais.
„Pirelli” į Formulę 1 sugrįžo 2011 metais, po 20 metų pertraukos, kai pakeitė prieš tai buvusį padangų gamintoją iš Japonijos „Bridgestone”. Italai žadėjo, kad jų padangos pagerins lenktyniavimą ir natūraliai privers lenktynininkus dažniau lankytis aptarnavimo zonoje.
Nors derybos dėl naujos sutarties dar nėra prasidėjusios, Mario Isola įsitikinęs, kad jos prasidės šį sezoną.
„Manau, kad tai įprastas procesas su mūsų pasiūlymu, o jie privalo priimti sprendimą šiais metais”, – sakė „Pirelli” vadovas.
„Aš negaliu jums pasakyti ar tai įvyks birželį, ar rugsėjį, ar kitu laiku, tačiau galiu užtikrinti, kad tai įvyks šiais metais.”
„Jeigu mes toliau tęsime darbą, tai aiškiai bus mažiau problemų. Bet jeigu ateitų naujas gamintojas, jiems reikėtų laiko sukurti gerą produktą.”
„Pirelli” patenkinti „Liberty Media” planais
„Mes patenkinti dabartine situacija, nėra jokių paslapčių. Mūsų didysis bosas p. Marco Tronchetti spaudai sakė, kad mes esame patenkinti būdami su Formule 1.”
„Mes labai domimės ir bandome suprasti naujų Formulės 1 savininkų planus, kadangi buvo labai daug diskusijų apie ateitį.”
„Su jais mes dirbame labai daug. Žinome, kad jiems kyla sunkumų ir mano nuomone kritikos jiems kartais tenka per daug.”
„Viskas nėra taip paprasta. Paprasčiausia yra kritikuoti, tačiau įgyvendinti dalykus nėra taip lengva. Mes džiaugiamės ir norime tęsti toliau.”
„Žinoma, viskas priklauso nuo daugybės faktorių, tačiau situacija mes esame patenkinti.”