Pagaliau Romainas Grosjeanas lenktynėse iškovojo taškus ir tai padarė iškovodamas geriausią rezultatą „Haas“ ekipai.
Prancūzo sezonas buvo labai sudėtingas – pilnas kvailų ir labai neprotingų klaidų, tokių kaip avarija važiuojant paskui saugos automobilį ar kitų lenktynininkų pašalinimas iš lenktynių.
Tačiau Austrijoje prancūzui pavyko startavus iš penktos pozicijos, finišo liniją pasiekti ketvirtam.
„Žinoma, kad jaučiuosi daug geriau, nei tai buvo pastaruoju metu, – sakė R. Grosjeanas. – Tai puiku, mūsų 50-osios lenktynės, o mes finišą pasiekėme ketvirtoje ir penktoje vietose, kas yra pats geriausias komandos pasiekimas istorijoje.“
„Sulaukiau labai daug kritikos, tačiau komanda nuolat stovėjo už manęs, o šis savaitgalis buvo būtent toks, kokio mums ir reikėjo, kad sustabdytume negatyvias naujienas ir prieitume prie pozityvių.“
„Šis pasiekimas skirtas man, mano vyrukams ir mano komandai. Dabar mes esame čia ir rodome, kad vis dar galime puikiai lenktyniauti. Dabar aš jaučiuosi daug geriau, džiaugiuosi, kad pagaliau sulaukėme sėkmės.“
„Užjaučiu Lewisą Hamiltoną, Valtteri Bottą ir Danielį Ricciardo, tačiau tai buvo tos vietos, kurias mes užėmėme. Dabar grįžęs namo žinosiu, kad mano vyrukai manimi didžiuojasi, o man tai suteiks puikias emocijas.“
Nors prancūzas finišavo ketvirtas ir pasiekė geriausią rezultatą „Haas“ komandos istorijoje, lenktynės jam nebuvo tokios lengvos.
„Pirmasis ratas nebuvo lengvas, nes visi didieji berniukai buvo aplink mane ir visais būdais bandė spausti.“
„Žinojau, kad Sebastianas padarys viską ką gali, kad mane aplenktų, lygiai kaip ir Danielis. Aš tiesiog važiau ir stengiausi išvengti bet kokių problemų, nes žinojau, kad lenktynės bus ilgos.“
„Paskutiniai 20 ratų buvo labai sunkūs, tiesą sakant galvojau, kad niekaip neatvažiuosiu iki finišo. Mano padangos turėjo didžiules pūsles, todėl turėjau vengti visų kelkraščių.“
„Nebenorime turėti nesėkmių, nebenorime sproginėjančių padangų. Aš stengiausi viską padaryti atsargiai, nes žinojau, kad už manęs yra didelis tarpas. Atvažiavu iki finišo ir atvežiau vyrukams taškus, kurių jie nusipelnė.“
„Bet problema yra tame, kad to neįmanoma kontroliuoti. Tai vyksta, nesvarbu ką tu bandysi daryti. Tiesiog prarandi sukibimą ir pradedi bijoti, kad tavo padangos tiesiog susprogs. Tokios patirties mes jau turėjome, todėl stengiausi suvaldyti padangų dėvėjimą, kiek įmanoma.“
„Nebuvo labai smagu nuvažiuoti 55 ratus su vienu padangų komplektu. Tai pakankamai sudėtinga, bet mums pavyko. Buvo smulkių dalykų, kuriuos galėjome padaryti šiek tiek geriau, tačiau žiūrint bendrai – ketvirta ir penkta pozicijos yra tai, kas svarbiausia.“