„Renault” vadovai pripažįsta, kad norėdami kuo greičiau pasivyti „Mercedes” jie persistengė

„Renault” sako, kad jie padarė per daug pokyčių nei būtų buvę išmintinga ir dabar jie turi kentėti pasekmes. Tiek gamintojo komandoje, tiek klientų boliduose prancūzų variklis pasirodė ne itin patikimas.

Šiame sezone „Renault” kilo tiek bėdų, kad jiems teko grįžti prie 2016 metų MGU-K modelio.

Reklama

„Aš neatrodysiu profesionalu, jei pasakysiu, kad tokių bėdų mes ir tikėjomės, nes mes nekuriame naujo tipo dizaino tikėdamiesi, kad viskas veiks netinkamai”, – kalbėjo Cyrilas Abiteboulas. „Realybė tokia, o ji yra labai sunki, kad mūsų pirminiai sprendimai buvo blogi.

Mes pakeitėme vidaus degimo variklio architektūrą, pakeitėme ERS iš esmės. Žiemos pertraukos metu, mes negalime padaryti nieko daugiau, nes trūksta laiko. Atvirai pasakius, manau mes persistengėme.”

Nepaisant visko Cyrilas mano, kad „Renault” kitais metais bus stipresnė.

„Na viskas jau beveik praėjo, šie metai yra susitaikymo su variklio galimybėmis. Kitais metais bus daug labiau stabilūs šioje srityje. Mes galėsime susitelkti į kitas sritis, bei kaip iš jų išspausti maksimumą ir žinoma, tikėkimės, viskas vyks daug sklandžiau”.

Reklama

2 Komentarai (-ų)

  1. Hm, net kai Red Bull taip atvirai nebemuša Renault, tai pats šefas nusprendė nusiskriaust 😀 Bet, matyt, tai susiję tiek su galimom naujom sutartim, tiek pasikelt uodegą prieš Hondą, kad RB nesugalvotų ten migruot.

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia