„Renault” komandos, Formulės 1 variklių skyriaus vadovas Remi Taffinas sako, kad nesibaigiančios kalbos dėl alyvos deginimo rodo, jog kai kurios komandos šią techniką naudoja, kitu atveju abejonės būtų pasibaigę.
Prieš Azerbaidžano GP teisėjai įspėjo komandas, kurios potencialiai degina alyvą, kad įgytų pranašumą, o ypatingai kvalifikacijoje. Įspėjime buvo teigiama, kad tai draudžiama pagal techninį reglamentą ir bet kuri ekipa degindama alyvą pažeidžia taisykles.
Buvo manoma, kad šią praktiką naudoja „Mercedes” ekipa, tačiau Baku pasirodė pranešimų, kad tai greičiausiai gali būti „Ferrari”. Bet kuriuo atveju „Renault” mano, kad kai kurios ekipos tai darė.
„Niekada nevyksta tokios diskusijos ir aiškinimai iš FIA, jeigu kažkas nebuvo padaryta. Tačiau turiu pasakyti, kad mes dėl to esame susirūpinę, tačiau į paskutinį įspėjimą labai nereagavome. Mes ir taip turime daug darbų, todėl negalėjome gilintis į smulkmenas”, – kalbėjo Remi Taffinas.
„Tačiau supratome kas buvo padaryta ir pasakyta. Vertiname sprendimą, kad mes galime deginti tik kurą. Nemanau, kad dabar kas nors tai toliau daro. Užtenka pažvelgti į tai ką turime šiandien ir turėsime pagrįstą palyginimą.”
o tai ismetimuose to nesimato jeigu degini tepala ?
Isivaziduoju, kad kas su varikliais dirba tai greitai pastebi pagal kazkokius tai veiksnius. O ismetamas dumas nevisada turbut reiskia deginama tepala, daznai is turbinos meta duma