„Renault“ pranešė, kad ateinantį savaitgalį nenaudos C kartos savo variklio, nors jis gali suteikti apie 0.3 s. pranašumą.
„Renault“ perdavė duomenis visoms savo klientėms ir leido joms laisvai pasirinkti ar naudoti C kartos naująjį variklį ar B kartos naudojamą dabar.
Prancūzai sako, kad „McLaren“ kaip ir jie pasirinko naudoti dabartinį variklį, nes jis yra patikimesnis už naująjį.
„Red Bull“ gali sau leisti rinktis naująjį variklį, nes jiems negresia prarasti užimamos vietos konstruktorių įskaitoje, sako „Renault“. Tad naujasis variklis bus Danielio Ricciardo bolide, nes jam ir taip bus taikomos starto pozicijų baudos.
„C kartos variklis yra B kartos patobulinta versija“, – sako Remis Taffinas, „Renault“ variklių skyriaus vadovas. „Jis gerokai galingesnis.
Deja, gali būti jis nėra toks patikimas, kaip dabartinis, todėl komandos skirtingai sprendžia, ką naudoti.
Priklausomai nuo kuro sunaudojimo, naujasis variklis kvalifikacijoje gali būti 0.3 sekudnės greitesnis tokioje trasoje, kaip Monza, o tai didžiulis žingsnis pirmyn.“
Nico Hulkenbergui bus sumontuotas visiškai naujas B kartos variklis, kai Carloso Sainzo bolide toks pat buvo sumontuotas prieš Belgijos lenktynių savaitgalį.
„Mūsų naudojami varikliai bus nuvažiavę labai nedaug kilometrų, tad mes galėsime naudoti pačius agresyviausius nustatymus Italijoje.“