Neseniai „Red Bull” pateikė užklausą FIA, dėl išaiškinimo ar komandos gali deginti variklio alyvą kaip degalus. „Renault” neigia kalbas, kad jie sieka kažkam pakenkti.
Autosport skelbė, kad „Red Bull” kreipėsi į FIA su klausimu, ar komandoms leidžiama deginti alyvą kaip kurą. Publikacija nurodo, kad klausimas buvo keliamas todėl, kad „Mercedes” įtariami būtent tai darantys. FIA išsiaiškino, jog tai yra nelegalu.
„Renault”, „Red Bull” variklių partneris, pasveikino tokį taisyklių išaiškinimą ir tvirtino, kad jie nesiekė niekam pakenkti.
„Renault” komandos vykdantysis direktorius Cyrilas Abiteboulas sakė Autosport: „Taisyklių paaiškinimas visada yra labai svarbus, nesvarbu ar tai susiję su važiuokle ar su kuro sistema ar su alyvos naudojimu.”
„Šiuo metu mes esame tokiame laikotarpyje, kai sklinda didžiulis komunikacijos srautas, todėl tai labai svarbu. Mes nesiekiame kažko užsipulti. Mes siekiame, kad tai būtų visiems aišku ir tinkamai prižiūrima, kad kuras būtų pagrindinis degalas naudojamas Formulėje 1.”
„Mes artėjame prie itin sudėtingų [variklių] sistemų, o tai darosi panašu į sudėtingas važiuoklės sistemas. Mes laikomės nustatytų reglamentų – visiems dabar turėtų būti aišku, kad vieninteliai degalai yra kuras, įvertinus tai, kad bet koks variklis kažkiek degina alyvą. Tačiau alyva dažniausiai deginama dėl komponentų tepimo, o jeigu ji deginama kaip kuras – tai jau yra visiškai kitas dalykas ir prieštarauja taisyklei.”
„Mes manome, kad tai turėtų absoliučiai aišku visiems, mes taip pat turime aiškiai tai nurodyti, o vėliau tai jau FIA atsakomybė prižiūrėti, kad šios taisyklės būtų laikomasi. Ir sutinku, tai bus labai sudėtinga padaryti.”
va, iš kur tas melsvas dūmas pas mersus starto pradžioj
Taip, jau visi pastebėjo tą dūmelį iš Mercedes variklių
bet tai o kur cia kazkoks pliusas mersams is to? riebesnis misinys gaunamas, nei leidziama?
Tai gal mažiau kuro reikia įsipilti, o q metu taip naudinga.
na tai tik jau nepilama tiek tepao, kad atstotu lietra kuro, cia sakau, nebent kazkaip riebinamas kuro misinys, kad starto metu geriau trauktu… bet velgi, as ne specas, todel ir garsiai klausiu 🙂
STFU, gal ir teisinga linkme kalbi.
riebesnis kuras, reiškia, jo ne tiek daug reikia, ko pasekoje, galima mažiau jo pilt
bet tada klausimas, kiek jo sudegina, kad jaustųsi efektyviai mažesnis kuro suvartojimas, ir ar tai nekenkia variklio elementų sutepimui
o jei tas tepalas reikalingas stebuklingam mersu ‘Overtake’ mygukui?