[media-credit id=4 align=”aligncenter” width=”1024″][/media-credit]
Šių metų sezono startas labai sunkus į sportą grįžusiai Renault F1 komandai. Po trijų etapų jiem nepavyko iškovoti nei vieno taško.
Renault vykdantysis direktorius Cyrilas Abiteboulas sakė, kad „lenktynės Kinijoje buvo katastrofiškos. Nėra ko drovėtis šio apibūdinimo.” Priminsime, kad Kinijoje Kevinas Magnussenas atvažiavo 17, o komandos draugas Jolyonas Palmeris dar toliau – 22.
Kai kas kalba, kad Renault tik gruodį perėmė komandą iš Lotus, tačiau Abiteboulis sako, kad tai nėra esminis dalykas, kad juo būtų galima teisintis.
„Paskutinis savaitgalis buvo tiesiog blogas. Jis visiškai neatspindi to, ką ir kokį tempą mes norėtume demonstruoti lenktynių dieną. Dabar turime žiūrėti į automobilį, tobulinti jį, jokių kitų pasiteisinimų būti tiesiog negali. Na taip, automobilis buvo kurtas Mercedeso varikliui, tad mes turėjome kai ką perdaryti, laiko tam mes neturėjome daug, tačiau nuo to laiko niekas nepatobulėjo. Aš nenoriu girdėti jokių kalbų, kad mes džiaugiamės jog apskritai dalyvaujame, ar teisintis tuo, kad vėlai pradėjome dirbti, kaip Renault komanda. Ne! Jokių pasiteisinimų. Neturime ieškoti pasiteisinimų nei dėl jėgainės, nei dėl važiuoklės. Reikia žiūrėti į priekį” – kalbėjo Cyrilas.
Viena iš esminių užduočių jis taip pat įvardino, kad reikia suprasti, kaip valdyti Pirelli padangas, kad jos dirbtų efektyviai:”Padangų srityje, mum kyla labai daug bėdų. Turime gilinti žinias, kaip padangos veikia. O kai penktadienio treniruotėse beveik neapsukame ratų, tai labai skaudžiai atsiliepia sekmadienį. Ką puikiai matėme Kinijoje.”
Vienintelę paguodą Abiteboulas įvardino Red Bull rezultatus, nors ten Renault variklis pervadintas į TAG Heuer.
„Kai pažiūri kokius rezultatus iškovojo Red Bull ekipa, tada supranti, kad galime būti kur kas geresnėje padėtyje. Visa tai parodo, o tai labai svarbu Renault gamintojui, kad kai susitelkiame galime pasiekti puikų rezultatų. Didelį dėmesį skyrėm jėgainėm, tad atnaujinimai turėtų duoti labai apčiuopiamų rezultatų visiem 4 jas naudojantiem bolidam.”
Panasu, kad Renault pats bolidas yra labai prastas. Kogero viskas ten like nuo Lotuso, iskyrus nosi ir varikli
ko gero, kai tik lotus liko viena pasibaige pinigai ir nieko jie nei pernai tuo labiau ir siemet neislauze
Ko daugiau norėt, jei bolidas iš esmės yra šių metų taisyklėms pritaikytas 2015 Lotusas 🙂
Na taip, reikia tikėtis, kad kitais metais, bus konkurencingesni, nes dabar labai liūdnai atrodo, ir turbūt kenkia Renault vardui tokie rezultatai. Beje panašiai turbūt yra ir su McLaren-Honda