Rusijos GP lenktynėse nugalėjo Lewisas Hamiltonas, antroje vietoje liko Valtteri Bottas, trečioje – Sebastianas Vettelis.
Lenktynių starte lyderiai startavo švariai, nors Sebastianas Vettelis startavo geriau, tačiau aplenkti varžovų nesugebėjo. Pirmasis ketvirtukas liko savo vietose.
Puikų startą turėjo Maxas Verstappenas, kuris startavo paskutinis, tačiau po vieno rato jau buvo 11 pozicijoje. Po trijų ratų olandas jau važiavo taškuose.
Antrajame rate Charles Leclercas atliko lenkimą prieš „Haas“ lenktynininką Keviną Magnusseną ir pakilo į penktą poziciją.
Starto metu nukentėjo Pierre Gasly ir Brendon Hartley, kuriems dėl neaiškių pažeidimų reikėjo sustoti garaže ir taip užbaigti savo lenktynes.
Wheel-to-wheel action between the leaders off the line…
The #RussianGP is live now on #SkyF1
Live blog: https://t.co/u4yafG8hGF
Watch on Sky Go: https://t.co/FFBZt26z94 pic.twitter.com/L0sq6WTwpk— Sky Sports F1 🏎 (@SkySportsF1) September 30, 2018
Nuvažiavus 8 ratus M. Verstappenas su geltonomis padangomis jau buvo penktoje pozicijoje. Olando bolidas pirmoje lenktynių fazėje atrodė neįtikėtinai greitas prieš silpnesnius varžovus.
Planuotą sustojimą pirmasis atliko Lance Strollas, paskui jį pasuko Romainas Grosjeanas ir Kevinas Magnussenas. Pastarasis kovojo su abiem „Force India“ lenktynininkais, tačiau buvo šiek tiek lėtesnis ir stojo pasikeisti padangų.
Nuvažiavus 10 ratų lenktynių lyderis V. Bottas nuo antroje vietoje buvusio L. Hamiltono važiavo nutolęs apie 1.5 sekundės, o trečioje vietoje buvęs S. Vettelis atsiliko apie 1.6 sekundės nuo L. Hamiltono.
V. Botto padangos susidėvėjo 12 rate ir šis privalėjo apsilankyti aptarnavimo zonoje. Suomis ultra minkštąsias padangas iškeitė į minkštąsias.
Kitame rate iškart stojo S. Vettelis, o tuo tarpu L. Hamiltonas toliau liko trasoje ir važiavo pirmoje pozicijoje.
Dar kitame rate stojo ir L. Hamiltonas, tačiau S. Vettelis tokiu taktiniu manevru aplenkė britą. Tačiau po vieno rato vokietis padarė klaidą ir čempionato lyderis susigrąžino savo poziciją.
Po padangų pasikeitimo „Mercedes“ pamažu tolo nuo S. Vettelio, o pastarasis niekaip į tai negalėjo atsakyti.
19 rate padangų pasikeisti sustojo K. Raikkonenas ir iš lyderio pozicijos nukrito į penktą. Tuo tarpu M. Verstappenas buvo rikiuotės viršūnėje, tačiau po pirmojo sustojimo trys lyderiai buvo nutolę tik trimis sekundėmis.
M. Vrstappenas šiek tiek pristabdė lyderių tempą, tuo puikiai pasinaudojęs S. Vettelis priartėjo prie L. Hamiltono, o pastarasis prie V. Botto. Olando tempas nebuvo toks blogas, todėl atlikti lenkimą nebuvo paprasta.
26 rate L. Hamiltonas aplenkė V. Bottą, tačiau tai buvo komandinės taktikos panaudojimas. Aplenkęs suomį, britas negalėjo priartėti prie M. Verstappeno, kad jį aplenktų, tačiau priešingai, olandas pamažu tolo nuo pasaulio čempiono.
Controversy at the #RussianGP as Bottas is told to let Hamilton through – and Bottas isn’t happy about it
Race live now on #SkyF1
Watch on Sky Go: https://t.co/4K4quegZMb pic.twitter.com/VEefAdDc25
— Sky Sports F1 🏎 (@SkySportsF1) September 30, 2018
S. Vettelis buvo labai arti V. Botto, tačiau niekaip negalėjo pakankamai priartėti. Nuo šios akimirkos V. Botto paskirtis buvo užlaikyti vokietį, kadangi L. Hamiltonas niekaip negalėjo priartėti prie olando.
33 rate L. Hamiltonas suabejojo savo variklio sveikata ir paklausė inžinierių ar viskas su juo gerai, kitas klausimas buvo dėl padangų būklės, tačiau panašu, kad tai yra tiesiog varžovus klaidinančios žinutės, kadangi tempas nei trupučio nepablogėjo.
Tuo tarpu M. Verstappeno padangos po 34 ratų buvo geros būklės ir nuolat gerino savo asmeninius ratų laikus, o kartais sugebėdavo nuvažiuoti ir geriausią sektorių.
Likus 14 ratų lyderio tempas šiek tiek krito, todėl L. Hamiltonas sumažino atsilikimą, o S. Vettelis nuvažiavo greičiausią lenktynių ratą ir šiek tiek pabandė paspausti V. Bottą.
Likus 10 ratų pirmąjį sustojimą atliko M. Verstappenas, kuris užsidėjo ultra minkštąsias padangas, į trasą sugrįžo penktas 14 sekundžių atsilikdamas nuo K. Raikkoneno.
Nuvažiavus du ratus olando tempas nebuvo toks geras, kaip važiuojant su geltonos spalvos mišiniu ir jis buvo netgi lėtesnis už K. Raikkoneną, kuris naudojo geltonas padangas jau 28 ratus.
Lyderių trijulė važiavo nutolusi po 2 sekundes vienas nuo kito ir didesnių atakų niekam nepavyko surengti. Vokietis vėliau padarė klaidą ir prarado keletą sekundžių.
Rezultatai
Japonijos GP tvarkaraštis
Japonijos Grand Prix | ||
---|---|---|
Sesija | Data | Laikas |
Japonijos GP: pirmoji treniruotė | 2018-10-05 | 04:00 - 05:30 |
Japonijos GP: antroji treniruotė | 2018-10-05 | 08:00 - 09:30 |
Japonijos GP: trečioji treniruotė | 2018-10-06 | 06:00 - 07:00 |
Japonijos GP: kvalifikacija | 2018-10-06 | 09:00 - 10:00 |
Japonijos GP: lenktynės | 2018-10-07 | 08:10 - 10:10 |
Na siek tiek kovos pamatem…netgi tarp cempionu…
Aisku del Botto tokie dvejopi jausmai, nors ir sergu uz HAM
Kimi tarsi net nevaziavo 😀 nesimate 🙂
Leclerc…wow
VER irgi wow…
Panasu kad taip…Veteliui reikia jau stebuklo. O jeigu Bottas gerai vaziuos, jau ir stebuklai nepades
Kad kazin ar Bottui duos kas nors vaziuot kitaip, nu nebent paskutines pora lenktyniu duos laimet, jeigu bendrai situacijai tai jau niekaip nepakenks, jei HAM bus zemiau uz Bot.
Maxas tikrai wow, bet uzsidejus tas US padangas jis vaziavo leciau nei su 40 ratu senumo softais, kazkoks kosmosas….
Lec kai visada neblogai vaziuoja.
Veiksmo siek tiek buvo, bet mazokai, Vet eilini karta suklydo, bet tikriausiai ir taip nebutu apsigynes ilgai, nes mersai buvo tiesiog greitesni, nebent tam lenkimui jie pajunge kvalifikacijos moda, kad tai staigiai viduri posukio pradejo lenkt 😀
Verstappenas tai viskas ten normaliai su US buvo
3čiam rate su US pradėjo spaust, atkando nuo Kimio >1sek, bet po to nebespaudė, nes lyg tais ne naujas US dėjos, o važiuotas(?)
kaip jis pats po lenktynių sakė, spaust jis galėjo, bet tiesiog atleido gazą, nes nebuvo reikalo štampuot ratų (:
o Lec.. čempionas, 100proc.