[media-credit id=4 align=”aligncenter” width=”1024″][/media-credit]
Vakar įvyko Rusijos GP etapas, trumpai apžvelgsime komandų pasiekimus jame.
Hass F1: Romainas Groesjeanas 8, Estebanas Gutierrezas 17. Nors komandai vėl iškovojo taškus Romainas, komandos savininkas Gene Haas netiki, kad tai yra dėka geros formos šioje trasoje. Komanda iki šiol neperpranta Pirelli padangų veikimo ir šįkart tiesiog pasisekė, kad kai kas nefinišavo ir mes u žėmėme jų vietą. Komanda tikisi pasirodyti kuo geriau Ispanijoje, nes ten vyko bandymai ir viskas klostėsi visai neblogai bandymų metu, taip pat į Ispaniją komanda planuoja atsivežti bolido atnaujinimų.
Red Bull Racing: Tai savaitgalis kurį tiek komanda, tiek lenktynininkai norės kuo greičiau užmiršti. Danielis Ricciardo liko 11, Daniilas Kvyatas 15. Pradžia buvo tiesiog košmariška, abu lenktynininkai stojo iškart po starto, abu užsidėjo vidutinio kietumo padangas ir tai buvo vienintelis planuotas sustojimas. Nors Ricciardo nuvažiavo ilgą distanciją su vidutinio kietumo padangom, tačiau privalėjo stoti dar kartą. Kaip sakoma po mūšio niekas kardais nemojuoja, tačiau dabar kalbama, kad reikėjo rinktis 2 komplektus minkšto mišinio padangų. Kvyatui dar blogesnės varžybos, pirmam rate du kartus įvažiavo į Sebastiano Vettelio automobilio galą, dėl to Vettelis nebaigė varžybas ir buvo tiesiog įsiutęs. Vettelis net nuėjo pas Christianą Hornerį, „Red Bull” ekipos vadovą, ir paprašė pasikalbėti su rusu apie jo vairavimą. Be visa kito sklinda kalbos, kad Daniilas yra veikiamas didelio spaudimo, nes šių metų gale baigiasi jo sutartis su ekipa, o užkulisiuose vis garsiau kalbama, kad jo kėdę jau matuojasi jaunasis Maxas Verstappenas iš Toro Rosso ekipos.
Manor: Rio Haryanto nefinišavo, dėl kontaktų pirmam rate, o Pascalis Wehrleinas liko 18. Atrodo viskas ėjosi ekipai blogai, nuo pat pirmų minučių, net sustojimas truko košmariškai ilgą laiko tarpą, nes niekaip negalėjo nuimti rato, kaip paaiškėjo tai įvyko dėl rato įvorės.
McLaren: Fernando Alonso 6, Jensonas Buttonas 10. Pagaliau abu „Mclaren” taškuose, pagaliau abu pasiekė finišą. Fernando sugebėjo labai gerai startuoti, Buttonui viskas klostėsi kiek sunkiau. Pasirodo Hondos jėgainė naudoja labai daug kuro ir visą lenktynių distanciją reikėjo taupyti kurą, kai tuo tarpu „Mercedes” ekipa sakė, kad jiems nereikėjo taupyti kuro nei vieną lenktynių distancijos metrą. Tai dar viena vieta, kurioje „Honda” turi patobulėti, ekipa labai laukia sekančio Ispanijos GP, nes ten planuoja atsivežti labai didelį aero atnaujinimų paketą.
Sauber: Felipe Nasras 16, Marcusas Ericssonas 14. Nasrui lenktynės nebuvo labai lengvos, nes pradūrė padangą tai iššaukė ankstyvą sustojimą, o su sekančiu padangų komplektu sugebėjo įveikti net 40 ratų, tai yra tikrai įspūdingas pasiekimas. Marcusas stojo du kartus ir ši strategija jam davė rezultatų, jis atvažiavo 14 pozicijoje, nors startavo paskutinis.
Toro Rosso: Carlosas Sainzas 12, Maxas Verstappenas nefinišavo. Dar vienas nesėkmingas savaitgalis ekipai, kuri turi neblogą bolidą. Dėl avarijos Sainzas turėjo stoti anksti, kad pasitvarkytų savo bolidą, variklis visų varžybų metu dirbo labai aukštoje temperatūroje ir buvo bijomasi perkaitimo. Maxui sugedo „Ferrari” variklis, važiuojant į startinę rikiuotę Maxas ekipai sakė, kad kažkas ne taip su varikliu.
Renault: Jolyonas Palmeris 13, Kevinas Magnussenas 7. Palmeris sudalyvavo avarijoje su Sainzu, tai įtakojo jo tolimesnę lenktynių eigą, o kitam pilotui, Kevinui Magnussenui, tiesiog nuostabios lenktynės. Jis labai gerai pasinaudojo saugos automobilio faze. Po lenktynių vienas „Renault” atstovų sakė, kad tai tik pirmi iš daugybės būsimų taškų.
Force India: Sergio Perezas 9, Nico Hulkenbergas nefinišavo. Perezas nuostabiai pasirodė, pirmame rate jam buvo prakiurus padanga, tai iškarto jį nustūmė į rikiuotės galą, tad jo pasiektas rezultatas labai džiuginantis.
Williams: Valtteri Bottas 4, Felipe Massa 5. Labai geras savaitgalis šiai ekipai, kuri komandinėje įskaitoje kovoje su „Red Bull” ekipa ir šiam etape iškovojo 22 taškais daugiau, nei jų pagrindiniai varžovai. Kaip teigia „Williams” jie naudoja visiškai naują sustojimo metu reikalingą įrangą, viskas atnaujinta, patobulinta, t odėl jų sustojimai šiuo metu yra patys trumpiausi. Taip pat jie yra pasamdę trenerį/choreografą, kuris stebi sustojimus ir žiūri, kaip padaryti, kad jei vyktų kuo sklandžiau bei greičiau. Būtent dėl to Valtteri Bottas sugebėjo grįžti į trasa priekyje Lewiso Hamiltono, po savo sustojimo, kas tuo metu buvo itin svarbu.
Ferrari: Kimi Raikkonenas 3, Sebastianas Vettelis nefinišavo. Kaip juokauja užsienio reporteriai, tai turbūt yra visų laikų pats geriausias radijo pranešimas savo komandai ir to autorius Sebastianas. Jam į galą 2 kartus įsirėžė Daniilas Kvyatas iš „Red bull” ir dėl to, Vettelis iškrito iš rikiuotės jau pirmame rate. Sebastianas buvo tiesiog įsiutęs ir dėl šio nuotykio ėjo pasikalbėti su Chirtianu Horneriu, „Red Bull” ekipos vadovu, kad šis pasisodintų ir pamokytų savo pilotą. Taip pat manoma, kad prieš Ispanijos GP bus labai rimtas aptarimas, kaip elgtis pirmo rato metu, kad būtų išvengta tokių kuriozų. Vettelis jau nefnišavo 2 etapuose, o tai yra labai skaudus taškų netekimas kovoje dėl čempiono vardo. Kimi užėmė paskutinį laiptelį ant podiumo ir paklaustas ar kitą met mes jį vis dar matysime „Ferrari” ekipoje atsakė:”Aš turiu galiojančią sutartį su „Ferrari” ir labai myliu savo darbą”. „Ferrari” tiki, kad kova dėl čempiono vardo konstruktorių įskaitoje dar nepralaimėta.
Mercedes: Nico Rosbergas 1, Lewisas Hamiltonas 2. Žiūrint iš šono šiai ekipai savaitgalis baigėsi labai gerai, Lewisas startavo 10 pozicijoj ir labai greitai pakilo į 4, o po to net į antrą. Tačiau „Mercedes” ekipa labai sunerimus dėl patikimumo. Hamiltonui šiemet jau 2 kartus gedo jėgainė, tiksliau energijos rekuperacijos sistema, o lenktynių metu buvo labai neramių žinių ir dėl Rosbergo bolido, vienu lenktynių metu, buvo manoma, kad Rosbergas nepasieks finišo, tad ateinančias 2 savaites laukia daug darbo. Niki Lauda paklaustas ar „Mercedes” ekipa tiesiog šiemet nori matyti Nico čempionu, nes Lewisas jau turi 2 titulus iškovojęs su šia ekipa atsakė:”Tokios kalbos yra mėšlas. Visa ekipa dirba vienodai kiekvieno piloto atžvilgiu. Visi suinteresuoti pasiekti kuo geresnius rezultatus su abiem bolidais. Mūsų ekipoje yra per 1100 žmonių, tad tokios kalbos (apie šališkumą,-red. pastaba) mane tiesiog siutina.”
Iki sekančio GP Ispanijoje liko 2 savaitės, mes laukiam jo su nekantrumu, nes daug komandų žada atnaujinimus įvairiose srityse, be to visi gerbėjai tikisi pagaliau sulaukti lenktynių kai pagrindiniai varžovai iš „Ferrari” ir „Mercedes” pagaliau neturės jokių šalutinių įvykių, kurie įtakoja rezultatus.
Neblogas skaitalas! Dazniau prasyciau 😀
tai as etapu tai neprifantazuosiu 😀
Puikus straipsnis, ačiū 🙂