„Sauber” komandos vadovas Fredericas Vasseuras atskleidė, kad „McLaren” padėtis su „Honda” varikliais privertė pakeisti savo planus.
„Sauber” komanda jau buvo susitarusi su „Honda”, kad nuo kitų metų pradės naudoti japonų gamybos variklius. Šią sutartį pasirašė buvusi komandos vadovė Monisha Kaltenborn, o ją pakeitęs Fredericas Vasseuras, šią sutartį akimirksniu panaikino ir pratęsė partnerystę su „Ferrari”.
Fredericas Vasseuras sako, kad sutartis su „Honda” kėlė didelį susirūpinimą dėl pavarų dežės, o ne dėl variklio patikimumo problemų.
„Nežiūrint į dabartines problemas dėl „Honda” patikimumo ar galios, manau, kad jie vistiek jas išspręs. Tačiau daugiausiai abejonių kėlė tai, jog mes negalime užsitikrinti pavarų dėžės tiekimo.”
„Mes neturime resursų, kad patys galėtume pasigaminti pavarų dėžę, todėl žinojome, kad turėsime su kažkuo bendradarbiauti. Jeigu naudotume „Honda” variklius, turėtume turėti reikalų su „McLaren”, tačiau aš nebuvau labai užtikrintas ar „McLaren” toliau naudos „Honda”variklius.”
„Tai ir sukurė keistą situaciją. Prašome „McLaren” tiekti pavarų dėžę pritaikytą „Honda” varikliui, kai pati „McLaren” gali pradėti naudoti kito gamintojo variklį. Dėl tokio scenarijaus aš buvau labai neužtikrintas.”
„Honda” sandorio pertvarkymas buvo viena didžiausių „Sauber” problemų.”