Stefanas Wilsonas atmeta Hamiltono kritiką „Halo” sistemai

2
@XPB Images

[media-credit name=”@XPB Images” align=”alignleft” width=”300″]Kimi Raikkonen (FIN) Ferrari SF16-H running a cockpit cover. 03.03.2016. Formula One Testing, Day Three, Barcelona, Spain. Thursday. - www.xpbimages.com, EMail: requests@xpbimages.com - copy of publication required for printed pictures. Every used picture is fee-liable. © Copyright: Batchelor / XPB Images[/media-credit]

Justinas Wilsonas, 2003 metais dalyvavęs Formulėje 1, po to lenktyniavęs IndyCar serijoje, pernai žuvo, kai trasoje varžovo bolido nuolauža kliudė jo galvą. Dabar jo brolis Stefanas sakosi esąs šokiruotas, kaip atsiranda pilotų, kurie vis dar nori rizikuoti savo gyvybe.

Reklama

Kaip žinome FIA teismui pristatytos dvi idėjos, vieną jų išbandė „Ferrari” ekipa, kuri pavadinta „Halo” vardu, o antroji yra sukurta „Red Bull” komandos pavadinta „Aerostiklas”. FIA jau seniai kalba apie tai, kad reikia apsaugoti lenktynininkų galvas, panašu kitais metais viena ar kita sistema turės būti naudojama visų, tačiau kuo arčiau kitas sezonas tuo garsiau nuomonę reiškai ir sistemos kritikai, kurie galvoja, kad saugumas Formulėje 1 jau yra pakankamai aukštas, vienas iš tokią nuomonę išsakiusių yra dabartinis čempionas Lewisas Hamiltonas.

Stefanas Wilsonas duodamas interviu nusprendė išsakyti ir savo nuomonę šiuo klausimu:”Labai lengva būti trumparegišku kai kuriais klausimais”.

[media-credit name=”@Red Bull” align=”alignright” width=”300″]Aeroscreen[/media-credit]

„Tai ką man teko patirti per pastaruosius 8 mėnesius leidžia į visa tai žiūrėti visai kitu kampu. Tiesa sakant aš buvau labai geras draugas su Henriu Surteesu, kuris žuvo kai nukritusi padanga jam trenkėsi į galvą. Tad skaudi netektis mane ištiko ne tik pernai, tad aš esu tikras, kad mes turime paremti bet kokią iniciatyvą apsaugoti lenktynininkų galvas.”

26 metų Stefanas ruošiasi 2 antram startui Indianapolis 500 varžybose, kurios vyks šio mėnesio antroj pusėj. Jis taip pat priminė, kad tai kas dabar yra įprastinė saugumo priemonė anksčiau taip pat buvo ne visų sutikta entuziastingai.

„Kai buvo pristatyta galvos ir kaklo apsaugos sistema taip pat buvo ja nepatenkintų, o dabar dauguma ir turbūt aš tarp jų nesėstume į bolidą be šio daikto. Tad aš manau, kad ir dabar bus keletas prieštaraujančių ir besipriešinančių, bet vėliau tai taps kasdienybe. Jei tai padės išsaugoti pilotų gyvybes, tai aš esu už ir tiesą sakant nesuprantu, kaip kažkas gali tam priešintis. Ši pažeidžiamiausia vieta egzistuoja jau 20 metų (kuri nebuvo apsaugota, red.past.). Formulėje 1 pristatytos dvi idėjos, vieną išbandė „Ferrari”, kitą „Red Bull” komandos, abi jos man atrodo daug žadančios. IndyCar serijoje nuo šiol bus naudojama daug daugiau saugumo virvių, kurios neleis nukristi didesnėm nuolaužom (priekinis ir galinis sparnai bus pririšti kaip ir Formulėje 1 mums pažystama ratų pririšimo sistema, red.past.)”

Reklama

2 Komentarai (-ų)

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia