Kanados GP garsiausiai aptarinėjamas ne dėl pačių lenktynių, o dėl to, kad finišo vėliava buvo pamojuota vienu ratu per anksti.
Formulės 1 istorijoje tai jau ne pirmas kartas, kai lenktynių finišas paskelbiamas ne visai laiku.
Be abejonės, lenktynėse lyderiams praeitą savaitę situacijos nebūtų pakeitęs dar vienas papildomas ratas, tačiau komercijos teisių savininkai sako, kad po tokių fiasko labiausiai dėl jų klaidos nukenčia garsenybės.
„Pati finišo vėliava yra tradicija, tačiau ir su ja kartais neišvengiama klaidų“, – sako Charlie Whitingas.
„Mums pakabinti papildomą ekraną trasoje ir jame rodyti languotą vėliavą vieni juokai. Visgi jei nuspręsime šį procesą automatizuoti, tada turime gerai pagalvoti, kada tokia vėliava turi pasirodyti. Šis procesas jau nėra toks paprastas, reikia ir pamastyti.“
„Mums reikia gerai pagalvoti apie situacijas kad lenktynininkai tikrai pamatytų vėliavą. Jei lenktynininkas jos nepamatys, jam lenktynės dar nebus pasibaigę. Aš nežinau ar mums dabar reikia griebtis ieškoti sprendimų tokiai situacijai, kuri pasikartoja tik kartą per 10 metų. Kaip bebūtų tai sritis apie kurią aš pagalvosiu.“
„Aš tik noriu primygtinai pakartoti, kad garsenybės šiuo atveju negali būti kaltinamos. Jie tiesiog daro tai kas jiems leidžiama ir kada tai galima daryti.“