T. Wolffas: „Mercedes“ turi daug trūkumų lyginant su „Ferrari“

0
toto wolffas

Toto Wolffas pripažino, kad „Mercedes“ turi daug trūkumų lyginant su savo varžovais „Ferrari“, kurie dar labiau padidino variklio galią.

„Pole“ pozicijoje startavęs Lewisas Hamiltonas prarado savo poziciją Sebastianui Vetteliui pirmąjame rate, iškart po Eau Rogue posūkio esančioje tiesiojoje. Nuo to laiko britui nepavyko atsigriebti, o vokietis kontroliavo situaciją ir deficitą įskaitoje sumažino iki 17 taškų.

Reklama

„Mercedes“ šiame sporte dominavo nuo 2014 metų, tačiau dabar jiems atsirado labai rimtas iššūkis, kuris nudažytas raudona spalva. Toto Wolffas sako, kad „Mercedes“ pralaimi „Ferrari“ ne tik dėl greičio tiesiosiose.

„Kai aš pažiūrėjau lenktynes – pamačiau daug trūkumų, – pripažino T. Wolffas. – Mes esame stipri komanda, tačiau turime trūkumų, kurie yra labai aiškūs ir tai neleidžia mums išnaudoti viso potencialo, kurio mes tikimės.“

„Trūkumai, jie matosi, nes mes esame lėtesni ir mūsų sukibimas nėra geras. Aš taip galėčiau apibendrinti, kaip didžiausią mūsų silpnybę šiuo metu. Lyginant su „Ferrari“, „Red Bull“ ir „Force India“, mes buvome labiausiai padangas svilinanti komanda.“

belgijos gp startas ferrari mercedes force india

S. Vettelio dominuojanti pergalė lėmė tai, kad Lewisas Hamiltonas pasisakė, jog „Ferrari“ bolidas turi keletą triukų, kurie leidžia jiems būti tokiems greitiems. Vėliau jis paaiškino, kad jis nekėlė klausimo dėl italų bolido legalumo.

T. Wolffas, kuris teigia, kad visiškai pasitiki FIA, jog šie sąžiningai užtikrina, kad komandos laikytųsi taisyklių, pasisakė, kad tiki, jog „Ferrari“ naudojasi pranašumu kalibruojant variklį.

„Jie turi galios pranašumą. Mes tai matėme kvalifikacijoje, tas pranašumas buvo ryškus įvairiose trasos tiesiosiose. Galima matyti tai, net jeigu jų išvažiavimas iš posūkių yra blogesnis už mūsų, jų variklis vistiek turi daug traukos ir juos ištempia.“

„Čia negali būti jokių gudrybių, tai nebent yra susiję su tuo kaip tu valdai ir kalibruoji variklį. Tuo pat būdu jie sumažino variklio galią kvalifikacijoje ankščiau nei tą padarėme mes.“

„Mes matome, kad jie turi nedidelį galios pranašumą ir tada jie tai prideda prie didžiausios mūsų silpnybės, kuri ypatingai matėsi pirmąjame posūkyje, kas tą efektą padidina dvigubai. Jeigu tu neturi gero sukibimo ir tave šiek tiek lenkia pagal galią, tada mes matome tai, kas buvo pirmąjame rate.“

„Mercedes“ ir „Ferrari“ pristatė paskutinius savo variklių atnaujinimus Belgijoje, kas reiškia, kad bet koks variklio pakeitimas bus baudžiamas startinėmis pozicijų baudomis. T. Wolffas įsitikinęs, kad jo komanda suras galios pasinaudojant kitais būdais.

„Viskas sukasi apie tai, kaip tu suprasi naują variklį, sukalibruosi ir išspausi iš to galios pasinaudojant programine įranga, degalais ir lubrikantais, kurie optimizuoja tai, kaip dirba variklis.“

„Tai yra viena iš sričių, kuri neįtraukia techninės įrangos, nes tai yra besitęsiantis procesas, kuriame gali surasti galios. Tačiau nebus taip, kad mes surasime 0,3 sekundės bolide ar variklyje ir nurūksime toli į priekį.“

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia