mercedes toto wolff niki lauda

Dramatiškai susiklosčiusios Kinijos GP lenktynės lėmė Danielio Ricciardo pergalę, nors po pirmųjų sustojimų pirmavo Valtteri Bottas.

„Mercedes“ komandos vadovas pripažįsta, kad jie nusprendė saugos automobilio stadijos metu nepasikviesti keisti padangų Lewiso Hamiltono, nes jie manė, kad tiesiog pakaks būti priekyje varžovų ir jiems lenkti nepavyks.

Lewisas prieš trasoje pasirodant saugos automobiliui buvo 3, o po to buvo aplenktas Danielio Ricciardo, Kimi Raikkoneno ir Maxo Verstappeno. Tiesa Maxas pagelbėjo britui, nes jie nebūtų trasoje susidūręs su Sebastianu Vetteliu tada Hamiltonas būtų finišavęs dvejomis pozicijomis žemiau.

Reklama

„Tuo metu, (saugos automobilio stadijoje) mes manėme, kad viskas ko reikia, tai būti priekyje varžovų“, – sakė Wolffas. „Po starto bei pirmųjų sustojimų lenkimų praktiškai nebuvo. Lewiso padangos buvo medium kietumo ir vos 10 ratų senumo.“

„Pagal mūsų skaičiavimus medium padangos turėjo laikyti iki lenktynių finišo, o soft mišinio padangos, mūsų skaičiavimu, neturėjo suteikti tokio didelio pranašumo. Pranašumas buvo daug didesnis, nei mes manėme. Žinant rezultatus, be abejonės mums reikėjo stoti keistis padangų. Tačiau niekas komandoje, tame tarpe esu ir aš, negalvojo, kad tai yra teisingas žingsnis.“

Toto atmetė galimybę, kad jie užmigo ant laurų ir nemoka greitai persiorientuoti pasikeitus situacijai trasoje.

„Mes esame labai lankstūs. Mano manymu mes turime labai gerą strategų grupę. Sustojimo strategija su Valtteri suveikė puikiai. Kai trasoje dėl pergalės kovoja 6 lenktynininkai, o ne vienas ar du, viskas pasidaro kur kas sudėtingiau.“

„Staiga atsiranda daug daugiau galimybių. „Red Bull“ pasielgė labai drąsiai pasikviesdami abu lenktynininkus keistis padangų. Jiems tai pasiteisino visu 100 procentų.“

Reklama

Palikite atsakymą

Rašykite savo komentarą
Įveskite savo vardą čia