[media-credit id=4 align=”aligncenter” width=”720″][/media-credit]
Williams pareiškė ieškosią galimybių, kad piniginės išmokos būtų padalintos lygesnėmis dalimis.
Dabar galiojanti sutartis baigia galioti 2020 metais ir dėl dabar galiojančių piniginių išmokų niekas negali nieko priešpastatyti dėl anksčiau sudėtų parašų, tačiau artėja data, kai reikės pasirašinėti naująją sutartį ir šioje vietoje, mažesnės komandos, tarp jų ir Williams siekia, kad pinigai būtų paskirstyti kur kas lygesnėmis dalimis, nei kad dabar.
„Šį laikotarpį turime pragyventi” pasakė Claire Williams, po to kai buvo paviešinta pinigų dalinimo schema. „Aš matau vieną kelią, kuo anksčiau pradėti kalbėti apie būsimą sutartį ir vesti derybas šiuo klausimu.”
Priminsime, kad Formulės 1 komandos, turi kiekvienas pasirašęs po atskirą sutartį su komercinių teisių savininku CVC grupe, kuri atstovaujama Bernie’io Ecclestone’o. Ši sutartis pakeitė praeityje buvusią konfidencialią Konkordo sutartį, kuri neleisdavo viešinti informacijos, kokio dydžio yra bendra išmokų suma, bei kokia dalis ir už ką atitenka kiekvienai komandai.
Tokios komandos, kaip Sauber bei Force India, niekada negali pasigirti dideliu biudžetu, tačiau toliau garbingai dalyvauja F1 čempionate. Nors Williams rezultatai pastaruosius keletą metų yra tikrai neblogi, lyginant su kitom mažom privačiom komandom, tačiau jie prisijungė prie anksčiau minėtųjų ir teigia, kad specialiosios išmokos didžiojom komandom, neatsižvelgiant į jų pasiektus rezultatus nėra sąžininga.
Didžiausią dalį gauna Ferrari, kuri čempionate dalyvauja nuo 1950 metų be jokių pertraukų. Jiem bus išmokėta papildomai 70 mln Eur, o tai yra 20 mln daugiau nei Mercedes, kuri iškovojo abu titulus pastaruosius du sezonus, ir net 87 mln daugiau nei Williams, kuri pernai sugebėjo įveikti Red Bull, o užpernai netgi tą pačią Ferrari.
Paprašyta pakomentuoti ar tikimasi kažkokių permainų ateityje Claire Williams atsakė: „Taip, ir netgi labai tuo tikiuosi. Aš esu tvirtai įsitikinusi, kad bet koks sportas turi turėti teisingus būdus, leidžiančius būti sėkmingais jame. Dėl išmokų Ferrari už ilgalaikį dalyvavime sporte, mes neprieštaraujame, tačiau, gal tai galėtų būti šiek tiek mažiau.”
Mažų komandų biudžetas tiesiogiai proporcingas, pagal pasirodymą, praeitame sezone. Jei aplenkiama daugiau varžovų, gaunama daugiau eterio transliacijų metu, to pasekoje atsiranda daugiau rėmėjų, didžiosioms komandoms reikia mažiau stengtis, bent jau tokią poziciją ir bando pateikti Sauber, Force India, Williams.
Kur bapkes ten ir problemos. Visiem norisi daugiau, bet uz bloga darba niekas papildomai nemoka niekur. O del Ferrari – tai yra unikalu, nera kitos komandos, kuri dalyvautu nuo pradziu iki dabar, be jokiu pertrauku. Man atrodo jie yra verti to ka gauna, bet galbut ne visiems taip gali atrodyt kaip man 🙂
na kas liecia ferarri tai ta ju is uz testinuma reikalinga, bet ar tokia suma, nu velnias zino, is esmes as suprantu tuos mazuosius, knisasi, vargsta, dar ne lieka virs tokiu grandu, o uz pasiekimus irgi nieko negauna. koks sauberis su williamsu tikrai nemazai dave sitam sportui, negali sakyt, williams ir pasaulio champais buve ne karta, o lyginant biudzeta ir pasiekimus, nu ka zn, ar tas ferraris nusipleno tokiu dideliu kruvu pinigu
RedBull dominavimo laikais uzsikele smarkiai savo pinigu dali is F1, reiskiasi uz pasiekimus galima nemazai gaut. Galbut ir pritarciau, kad mazoms komandos reiketu skirti daugiau bapkiu, didesniu komandu saskaita. Nes top komandos is remeju susirenka labai daug, joms lengviau gaut bapkiu. Tai gal teisingai ir sakai.