„Williams” ekipa paneigė viešojoje erdvėje sklandžiusius gandus, kad nuo 2018 m. sezono gali pereiti prie „Honda” jėgainių naudojimo.
Gandai rėmėsi prielaida, kad „Williams” domina galimybė gauti pigesnius „Honda” variklius už dabar naudojamus „Mercedes” jėgos agregatus, tačiau komandos vadovė Claire Williams atmetė tokias spekuliacijas.
„Fantastiškai bendradarbiavome su „Honda” dar devintajame dešimtmetyje, bet galiu užtikrintai pareikšti, kad mes su jais nesikalbėjome. Neturime pranešimo spaudai, kad su jais suvienysime jėgas 2018 m. Mes su jais net nekalbėjome”, – radijo laidai „TalkSPORT2” kalbėjo britė.
„Honda” britų ekipai variklius tiekė nuo 1983 iki 1987 m. ir per šį laiką komanda pelnė 19 „pole” pozicijų, iškovojo 23 pergales lenktynėse, pelnė dvi pirmas vietas konstruktorių (1986 ir 1987 m.) ir vieną pilotų įskaitoje (1987 m.).
Būtų idiotai, jei nuo galingiausio variklio pereitų prie silpniausio. Variklių pigumas neatpirktų, prarastų konstruktorių vietos pinigų.
Tiesa. Tačiau kaip patys McLaren yra sakę, kad su Mercedes varikliu jie niekada nelaimės. Laimės tik patys Mercedes.
Manau, kad nepriklausomas variklis turi šiokių tokių pranašumų, bet šiuo metu tai tikrai ne Honda 🙂
McLaren tai ne Williams, McLaren viena iš Top biudžetą turinčių komandų, todėl jie nori turėti galimybę nugalėti. Kai tuo tarpu Williams praktiškai neturi šansų imti taurę, todėl jiems svarbu būti bent viduryje.